RSS Feed Random Comic Add To Favorites Magical Boys! is proudly hosted by Smack Jeeves Webcomic Hosting.

Pg 89

April 24th, 2011, 4:53 pm

Average Rating: 5.00
<< First < Previous Next > Most Recent >>

Author's Comments:

Reply Devdasi, April 24th, 2011, 4:53 pm

Woo almost to 100 pages and 900 fans o wo So exciting~

@tricorn5: I'd call it a skirt, but LOL I like that MUCH better XXDDD

@Kuro-Neko-Chan: Right??? XD

Reply Advertisement, August 22nd, 2017, 2:11 am

User's Comments:

Reply Iya21, April 24th, 2011, 6:53 pm

First! and why? I also wonder "Why the personality change?"

Reply James Birdsong, April 24th, 2011, 7:53 pm

I am not suprised at all.
This fits Masao perfectly.
Especially if you say he..
looks like a pixie now ^_^
For those who have no idea what
I am refering to please consult
Magical Girl Pretty Sammy ovas.

Reply P4PunkKanji, April 24th, 2011, 8:20 pm

masao is so cute <3

Reply tricorn5, April 25th, 2011, 7:35 am

Clearly it's an ass-cape of evil!

Reply Axlish, April 25th, 2011, 9:20 am

Rofl, completely different personalities. >w< He's just too darn CUTE.

Reply Shiori-Tsumi, April 25th, 2011, 9:34 am

@James Birdsong
Pixy Misa! Yay for understood references!

...You never know what kinds of weird ambitions people have, huh? It's always the cute ones, eh?

Reply Sychaar, April 25th, 2011, 11:06 am

yea um.....that personality change is kinda scary. D: last panel is a win.

Reply DZ (Guest), April 26th, 2011, 7:42 pm

Something tells me that the 3 brothers from your fairy tale collections is going to make a cameo entrance...:D

Reply Ai Ataru, April 30th, 2011, 3:02 pm

Lmfao. the last panel.
and lmfao. Masao's personality..
xD

Reply Daiasoes, April 30th, 2011, 10:06 pm

lol!
He is eeeeeeevil
XD
Hahahaha

Reply Tanashi, May 5th, 2011, 7:45 am

awesome! XD sorry I can't stop with stupid comments! I'm enjoying this so much! <3

Reply Guest (Guest), August 2nd, 2011, 1:59 pm

show What show is this a parody of ? :3
~runs off to read your other comics <3 ~

Post A Comment